HSE Koordinator til Brabrand

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Du bliver en del af virksomhedens QHSE team, som består af et lille dygtigt team ved virksomhedens lokation i Brabrand . Du vil få ansvaret for at sikre, at alle virksomhedens Health & Safety standarder, processer og retningslinjer implementeres og følges. Du vil blive en nøgleperson med alt lige fra sundhed, sikkerhed og arbejdsmiljø, hvor du både skal arbejde som specialisten og samtidig skal være den udførende og coachende. Virksomheden har arbejdet med HSE i mange år, og er nu klar til at løfte HSE til et nyt niveau i deres organisation både ved bevidsthed og procesmæssigt.

👉Send dit CV her👈


Arbejdsopgaver

  • Videreudvikle et HSE miljø hvor 0-ulykker og mennesker er i centrum
  • Supportere, implementere og udvikle HSE strategien for Danmark
  • Drive og udvikle HSE området
  • Coache medarbejdere og ledere indenfor HSE
  • Sikkerhedstræning af medarbejdere og gæster
  • Indgå i projektarbejde hvor du vil have ansvaret for HSE
  • Opfølgning og afrapportering af månedlige HSE KPI tal
  • Supportere / afløse kollegaer i QHSE teamet som back-up
  • Deltage / supportere i interne samt eksterne Audits


Faglige Kvalifikationer

Du har relevant HSE erfaring fra en lignende stilling, gerne fra en produktionsvirksomhed, hvor du både har arbejdet med det teoretiske, strategiske samt stået for udførelsen og effektiv implementering.

  • Positiv, proaktiv og energisk, og ”hands-on” er for dig en naturlig del af arbejdet med at få tingene til at ske.
  • En type der ikke er bange for at sige fra, udfordre og stå fast selv om HSE udfordres.
  • En teamspiller som kan motivere og coache medarbejdere og ledere.
  • Du har grundig kendskab / erfaring med ISO 14001 og ISO 45001 standarderne (gerne som Auditor)
  • Du er vant til at arbejde med hændelsesregistrering samt analysere og sikre korrigerende tiltag bliver implementeret effektivt
  • Du har erfaring med maskinsikkerhed og risikovurdering i produktionsmiljø (gerne fra produktions-virksomhed)
  • Du er bekendt med de almene lovkrav, der vedrører HSE arbejdet i DK.
  • Du er en god teamplayer, der fungerer godt i samarbejde med andre men kan også arbejde selvstændigt og overholde de deadlines, der er for opgaver og projekter.
  • Du har en analytisk tilgang og kan arbejde med statistikker


Sprogligt har du stærke engelsk- og danskkundskaber, såvel mundtligt som skriftligt.


Personlige kvalifikationer

Besidder du ovenstående kvalifikationer, så kan du være kandidaten, vi søger. Til gengæld får du en grundig introduktion i virksomheden samt uddannelse for at sikre dig de bedst mulige betingelser for rollen.


Omgangstonen i organisationen er uformel, og du vil indgå i et team bestående af engagerede og motiverede kollegaer i et inspirerende arbejdsmiljø. For den rette person vil der være gode muligheder for faglig såvel som personlig udvikling.

 


Ansøgning:

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Laust Nielsen, gennem mail LAN@jobteam.dk mærket "LAN-VBH-8220".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  • Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  • Eventuel opstartsdato
  • Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Gunnar Clausens Vej 68, 8260 Viby J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: lan@jobteam.dk

Telefonisk: 91899019

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5855190

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet