BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en ambitiøs og engageret HR Consultant, der har passion for HR, er detaljeorienteret, elsker at skabe relationer og ønsker at være en del af en vækstrejse. Er det dig vi er på udkig efter?
Rollen
Som HR Consultant får du en bred vifte af opgaver, lige fra at håndtere HR-systemet og udarbejde ansættelseskontrakter til at være sparringpartner for lederne og bidrage til procesudvikling og HR-projekter. Du vil opleve en dynamisk og varieret hverdag, hvor ingen dage er ens og, hvor du får stor mulighed for at præge udviklingen af HR-området.
Du bliver den, der har ansvaret for HR-området og vil være en del af vores Finance & HR-team, hvor du referer til vores CFO.
Dine ansvarsområder
Du må ikke være bange for at smøge ærmerne op og tage dig af praktiske ting samtidigt med, at du også sætter pris på at skulle bruge dit gode hoved til at udtænke løsninger og give indspark til ledelsen. Mere specifikt består dine ansvarsområder af følgende:
- Rekruttering fra A-Z
- On- og offboarding af medarbejdere
- Være sparringpartner for ledelsen – også indenfor HR-jura
- Vedligeholde vores HR-systemer. Herunder HR-ON Staff, HR-ON Recruit samt testsystem (vi bruger PI)
- Arbejde med trivsel i organisationen. Herunder tilfredshedsundersøgelser, Growth Talk (MUS), AMO, mm.
- Employer branding
- Udarbejdelse og opdatering af politikker og processer
- HR-rapportering og administration
- Skabe en god og pålidelig relation til alle i organisationen
- Være kulturbærer i organisationen
- Koordinere større arrangementer som julefrokost og sommerfest
- Du får vores piccoline i direkte reference, som blandt andet står for vores frokostordning, indkøb af dagligvarer mm.
- Ad hoc-opgaver
Det perfekte match
Da HR-afdelingen består af dig, er det vigtigt at du kan arbejde selvstændigt og trives i en bred HR-rolle, hvor du både skal være med til at sætte dig præg på udvikling af HR-afdelingen, men i lige så høj grad drifte det eksisterende HR-setup. Mere specifikt forventer vi at du;
- Har minimum 1-2 års erfaring indenfor HR
- Selvstændigt kan drive rekruttering fra A-Z. Dertil er det en fordel at du har erfaring med testværktøjer.
- Motiveres af at udvikle, såvel som drifte HR aktiviteter
- Har et positivt mindset
- Er ansvarlig og har et godt moralsk kompas
- Ved hvad det vil sige at håndtere fortrolige oplysninger
- Erfaring med HR-jura er en fordel, men ikke et krav
Ditur tilbyder mere end ”bare” et job
- Du kommer ind i et ungt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor der er høj grad af frihed under ansvar og hvor det skal være sjovt at gå på arbejde.
- Udover dygtige kollegaer, som alle er passionerede indenfor deres felt, vil du opleve en kultur, hvor vi byder nye idéer velkommen og hurtigt bevæger os fra idé til handling.
- Vi har stort fokus på sammenhold og går meget op i at vedligeholde det sociale på arbejdspladsen. Vi har derfor utallige sociale arrangementer såsom fredagsbarer, padelturneringer, sommerfester, interne konkurrencer, bowling og meget meget mere.
- I august 2022 flyttede vi over i vores nye domicil, der strækker sig over mere end 5000 kvm, så der er masser af plads at boltre sig på. Du har blandt andet mulighed for at nyde din frokost i vores store nye restaurant, benytte vores fitnessrum eller spille en padelkamp med kollegaer/venner i vores padelhal. Alternativt kan du også udfordre dine kollegaer i bordtennis, bordfodbold, racersimulator eller FIFA på vores Playstation 5.
Interesseret?
Er du klar til at få foden indenfor hos Ditur? Så send din ansøgning nedenfor - vi glæder os til at læse den.
Vi kalder kandidater ind løbende og forbeholder os retten til at tage annoncen ned, når den rette kandidat er fundet.
Start: Hurtigst muligt
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Ditur, Elmegårdsvej 38, 8361 Hasselager
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ditur.dk/job?hr=show-job/153555&linkref=117689&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5858120