Faglig stærk ressourcekoordinator søges til Pleje og Rehabilitering Beder Malling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet:

Pleje og Rehabilitering Beder Malling søger en faglig stærk ressourcekoordinator til borgercenteret ressourcekoordinering. 

Har du interesse for at arbejde med planlægning, vagtplanlægning og koordinering på et højt fagligt niveau, så er det denne stilling, du skal søge. 

Planlægningen sker ud fra kendskab til kollegaers kompetencer og faglighed, så disse kobles med borgers mål og behov. At skabe kontinuitet og kvalitet i rehabiliterende borgerforløb er det primære mål med planlægningen, og det sker ud fra forløbsmodellen og kontaktpersonsordningen. 

Ressourcekoordinatoren i pleje og rehabilitering har en afgørende betydning for kvaliteten af det enkelte borgerforløb og hvordan borgere, der har brug for hjælp, oplever samarbejdet. 

Samtidig har planlægningen af den enkelte medarbejders dag meget stor indflydelse på hvordan medarbejderen oplever anerkendelse af deres funktion, tilfredshed med arbejdet og rollen i borgers liv. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores nuværende ressourcekoordinator i Beder Malling, hvilket giver mulighed for sparring og samarbejde. Du vil indgå i et fagligt stærkt miljø, hvor du kommer til at arbejde sammen med Sosu hjælper/assistenter, sygeplejersker, ergoterapeuter og fysioterapeuter i pleje og rehabilitering. Ligeledes er du I tæt samarbejde og dialog med leder og vicehjemmeplejeleder omkring ressourcefordeling, hensigtsmæssig anvendelse af kollegaers kompetencer og optimering af driften i Beder Malling. 

Du skal arbejde med planlægning for dag- og aftenvagter, vagtplanlægning, telefonpasning mm.

Samtidig vil du som ressourcekoordinator få en vigtig rolle i implementering af selvstyrende teams, som vi i pleje og rehabilitering Beder Malling skal arbejde med i den kommende fremtid.

  

Vi gør opmærksom på, at stillingen ligger inden for det døgndækkede område. P.t. forventes tjenesten fortrinsvis at være i dagvagt.

 

 

Kandidatens profil:

  • Har sundhedsfaglig baggrund på bachelorniveau.
  • Har gennemslagskraft, overblik og er skarp til koordinering
  • Har gode kommunikative evner og kan medvirke til at skabe det gode samarbejde mellem kollegaer, leder, borgere, pårørende og andre samarbejdspartnere
  • Bruger din faglighed og kompetencer til at skabe effektive løsninger
  •  Gerne kendskab til CURA-journal

 

Derfor skal du vælge os:

Pleje og rehabilitering i Beder Malling er i en rivende udvikling, og der er også plads til dig, som medarbejder.

  • En arbejdsplads med højt til loftet og i konstant udvikling og med fokus på god trivsel
  • Et spændende job med mange udfordringer
  • En engageret, selvstændig, fleksibel og mødestabil personalegruppe og gode kollegaer
  • Et stærkt tværfagligt team
  • Vi har tilvækst af borgere, som kalder på høj faglighed
  • Vi forsøger at tilrettelægge arbejdet således, at privatliv og arbejdsliv går godt i spænd.
  • Vi lægger vægt på, at vi arbejder sammen som team, hvor vi sikrer gode borgerforløb og understøtter hinanden i løbende udvikling af vores faglige kvalitet

 

Og så har vi det rigtig godt med hinanden, hvor der også er plads til et godt grin.

 

 

Løn og ansættelsesvilkår: (obligatorisk afsnit)

Stillingen ønskes tiltrådt 01.10.24.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter konkret forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

 

Hvis du vil vide mere: 

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Anne Mikkelsen Leder anmi@aarhus.dk – tlf. 41855257 - Karen Birgitte Møllebjerg  kabim@aarhus.dk – tlf. 51576778

 

 

Ansøgning:

Klik på ”søg jobbet” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning. 

 

Ansøgningsfristen er den d.16.08.24.

 

Vi forventer at afvikle jobsamtaler i uge 34 - Dog indkaldes der løbende til samtaler så send gerne din ansøgning hurtigst mulig.

 

I Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at der ved ansættelser indhentes referencer og evt. straffeattest. Du må derfor forvente at blive anmodet herom, hvis vi tilbyder dig stillingen. (obligatorisk afsnit)

 

Vi gør opmærksom på, at der i forbindelse med rekrutteringsprocessen vil blive foretaget opslag i vores referenceregister. Referenceregisteret omfatter tidligere medarbejdere i Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg, der er blevet bortvist grundet væsentlig misligholdelse af ansættelsesforholdet. (obligatorisk afsnit)


  
Om Sundhed og Omsorg og Aarhus Kommune: 

Sundhed og Omsorg (MSO) i Aarhus Kommune arbejder med omsorg for ældre og sundhed for alle borgere.


Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.
Aarhus Kommune er en af Jyllands største arbejdspladser, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle. Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Byagervej 115, 8330 Beder

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6079012

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet