BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en erfaren og kompetent bogholder?
Vi søger en dygtig bogholder der har lyst til at være en del af en succesfuld virksomhed i vækst hvor tonen er fri og uformel. Du har en god og relevant faglig baggrund som bogholder, som naturligt vil sætte dig i stand til at løse de mangeartede opgaver som findes i jobbet.
Dit ansvarsområde og dine opgaver:
• Daglig bogføring, fakturering og afstemning af bank
• Debitorstyring, herunder opfølgning/rykning på udeståender
• Kreditorhåndtering
• Momsregnskab og -indberetning, brugtmoms og udførselsdokumenter
• Lønkørsel
• Controlling af den daglige drift
• Udarbejdelse af budgetter, rapporteringer og månedsregnskaber i samarbejde med ledelsen
• Klargøring af materiale til revisor
• Forefaldende administrative og kontoropgaver
Vi lægger vægt på:
• at du har erfaring med alle opgaver inden for bogholderi og har flair for IT
• at du arbejder effektivt og selvstændigt og har en struktureret tilgang til opgaver
• at du kan bevare ro og overblik i pressede situationer
• at du kan bidrage til et godt arbejdsklima med en glad og udadvendt indstilling
• at du ikke er bange for at yde en ekstra indsats i de travle periode
• at du kan bruge E-conomic
Din profil:
Vi er en dynamisk virksomhed i udvikling. Derfor er det vigtigt, at du:
• Er ansvarsbevidst og selvstændig
• Har overblik og evner til at have mange bolde i luften på en gang
• Er fleksibel og har en positiv tilgang til udfordringer
• Er struktureret, grundig og analytisk
• Har gode samarbejdsevner med kollegaer og samarbejdspartnere
Vi tilbyder dig:
En interessant fuldtidsstilling med tiltrædelse hurtigst muligt – i en dynamisk og spændende virksomhed, hvor du har mulighed for at definere din egen stilling og vi ønsker at høre dine ideer om forandring og forbedring. Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor kvalitet, passion og humor er nøgleord. Du kommer til at arbejde i et uformelt arbejdsmiljø. Attraktiv løn der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer.
Kan du se dig selv i dette job og har den rette baggrund og indstilling, så send hurtigst muligt din ansøgning og CV til peter@yupex.dk
Ansøgninger behandles løbende.
Yderligere information om stillingen kan fås hos Peter Schou, telefon 40 74 71 23
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
YUPEX TRADING A/S, Bøgekildevej, 8361 Hasselager
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: peter@yupex.dk
Telefonisk: 40747123
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5851997