BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om jobbet:
Vi er et velfungerende, tværfagligt team som mangler endnu en sygeplejerske. Vi er ca. 20 kolleger som fordeler sig på sosu-assistenter, sosu-hjælpere, sygeplejersker, ergo- og fysioterapeuter, diætister, ressourcekoordinator og leder. Vi varetager rehabiliterende indsatser for ”nye borgere i korterevarende forløb, og som ikke tidligere har været i kontakt med Sundheds og Omsorg”. Vores fælles opgave er at bringe hinandens kompetencer i spil, så kerneopgaven løses med høj faglig kvalitet i samarbejde med borger, pårørende, interne og eksterne samarbejdspartnere.
Dine opgaver:
- Du varetager sygeplejefaglige opgaver i de rehabiliterende forløb
- Du varetager palliativ sygepleje til terminalt syge borgere
- Du arbejder systematisk med udredninger. Du foretager indsamling og analyse af borgers helbredstilstande og funktionsevnetilstand, og varetager planlægning af, udførelse og opfølgning af forløb og faglige interventioner.
- Du er forløbsansvarlig for borgerforløb, hvor du skal koordinere forløbet med det tværfaglige team og eksterne samarbejdspartnere. Du skal varetage opgaver med tildeling af pleje og praktisk hjælp, samt hjælpemidler.
- I alle dine opgaver har du fokus på rehabilitering og borgeroplæring med udgangspunkt i borgers ønsker og ressourcer og inddragelse af borgers familie, netværk, frihedsteknologi og overdragelse af sygeplejeindsatser til social-og sundhedsassistenter og social-og sundhedshjælpere
- Sygeplejeindsatser varetages både i eget hjem og i sundhedsklinikkerne
- Der er tale om dagvagter samt weekendvagt ca. hver 4. uge
Vi gør opmærksom på, at stillingen ligger inden for det døgndækkede område. P.t. forventes tjenesten fortrinsvis at være i dagvagt, med weekendvagt hver 4. uge.
Din profil:
Vi lægger vægt på fagligt engagement, tværfagligt samarbejdsevner og flair for koordinering af mange opgaver.
Vi forventer, at du:
- Er uddannet sygeplejerske
- Har kørekort da vi er et udekørende team
- Har erfaring med at varetage klinisk sygepleje og kunne rådgive, vejlede og motivere borger til at bevare eller opnå styring over eget liv og hverdag
- Er dokumentationsvant og har forståelse for vigtigheden af korrekt dokumentation
- Kan lide at arbejde selvstændigt, er struktureret og ansvarsbevidst
- Trives i en travl hverdag med mange planlagte og akutte opgaver
- Ser styrkerne i et tværfagligt samarbejde, er holdspiller og tager ansvar for fællesskabets trivsel
- Ser det som en spændende og udviklende opgave at være med til at få et team til at fungere
- Arbejder efter gældende instrukser
- Arbejder med borgers mål for øje
Derfor skal du vælge os:
- Vi tilbyder en grundig introduktion og oplæring
- Vi tilbyder et fællesskab af et stærkt og kompetent tværfagligt team
- Vi tilbyder et selvstændigt arbejde med spændende udfordringer, stor grad af medindflydelse og handlefrihed
- Vi er et velfungerende team som bruger og anerkender hinandens kompetencer
- Du får en flok dygtige og engagerede kolleger som brænder for deres fag
Løn og ansættelsesvilkår:
Stillingen ønskes tiltrådt 1. februar 2025
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter konkret forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation.
Ugentligt timetal: Fuldtid
Hvis du vil vide mere:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Annemette Strøbeck Tarp på telefon +4541859563.
Ansøgning
Klik på ”Ansøg” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
Ansøgningsfristen er den 12. november 2024
Vi forventer at afvikle jobsamtaler den 14. november 2024
I Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at der ved ansættelser indhentes referencer og evt. straffeattest. Du må derfor forvente at blive anmodet herom, hvis vi tilbyder dig stillingen.
Vi gør opmærksom på, at der i forbindelse med rekrutteringsprocessen vil blive foretaget opslag i vores referenceregister. Referenceregisteret omfatter tidligere medarbejdere i Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg, der er blevet bortvist grundet væsentlig misligholdelse af ansættelsesforholdet.
Om Sundhed og Omsorg og Aarhus Kommune:
Sundhed og Omsorg (MSO) i Aarhus Kommune arbejder med omsorg for ældre og sundhed for alle borgere.
Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.
Aarhus Kommune er en af Jyllands største arbejdspladser, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os. Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle. Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aarhus Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Aarhus Kommune, Byagervej 115, 8330 Beder
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6141015