Bliv en del af vores fantastiske team som viceleder til Pleje- og Rehabilitering i Aarhus!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Viceleder til Beder Malling Pleje- og Rehabilitering, Distrikt Syd, Aarhus Kommune. 

 

Stillingsbeskrivelse

Som viceleder vil du arbejde tæt sammen med vores leder, om de opgaver og fokusområder der er hverdagen i vores team. I en omskiftelig hverdag, skal opgaver gribes og samtidig skal der være en fælles vision og en retning for vores team.

I Pleje og rehabilitering arbejder vi med at yde pleje, praktisk hjælp, sygepleje og træning til hjemmeboende borgere. Vi arbejder med at skabe gode og sammenhængende borgerforløb, med udgangspunkt i hvad der er vigtigst for borgeren. 

 

Nærværende ledelse og tryghed på retning og rammer for teamet skal der været og skabes i et tæt samarbejde mellem dig og leder.

De indsatser ledelsesopgaven for teamet kalder på, fordeler I ansvaret for imellem dig og leder i tæt dialog og planlægning.

 

Om stedet

Du kan forvente en hverdag, hvor du i et tæt samarbejde med teamets leder, arbejder med teamet om at forbedre og udvikle sig til at kunne løse de tiltagende komplekse opgaver vi oplever at blive mødt med. Ledelsesgrundlaget er værdi- og tillidsbaseret med visionsledelse, som fundament for en hverdag, som skal give mening for alle. På den måde støttes den enkelte medarbejder i at medvirke til at skabe mening for borgerne. 

 

Vi er stolte af vores team og det ansvar vi er fælles om at løfte. Vi styrker hinanden i vores opgave, ved at arbejde tæt sammen tværfagligt og anerkende hinandens styrker og ansvar i opgaven. Vi gør vores bedste for at stille med de rigtige kræfter fra teamet, i vurdering af opgaven i borgerhjemmene. Rette ressource på rette sted og meget gerne også rette tid.

 

Arbejdsglæde er noget vi kan vælge at give til hinanden og ansvaret for at det sker, ligger på hver eneste af os i teamet. Vi er hver især ansvarlige for egen rolle i teamet. Alle i vores team har samme værdi som medlem af teamet, men fordelingen af ansvar omkring vores opgave er forskellig. 

 

Vi har et stærkt fokus på at være professionelle i samarbejdet om opgaven hos borgerne. Samtidig insisterer vi på at være ordentlige overfor hinanden, fordi det smitter af i samarbejdet med alle omkring os i hverdagen. 

 

Borgerfokus og styrkelse af det gode borgerforløb er vores drivkraft og omdrejningspunkt i en hverdag, som vi er sammen om i respekt for - og tillid til hinanden. 

I løber af efteråret 2024 og foråret 2025 kommer vi til at være sammen om udvikling af selvstyrende teams.

 

Vi er et tværfagligt team, som glæder os til at byde dig velkommen.

 

Kandidatens profil

Vi lægger vægt på, at du:

  • Har en sundhedsfaglig baggrund som sygeplejerske, ergo- eller fysioterapeut.
  • Skaber gode relationer og følgeskab.
  • At du er enig med os i, at en god kollega er en som kan sit kram og tager sit ansvar. 
  • Arbejder struktureret og er god til at prioritere dine opgaver.
  • Du skal med dine faglige kompetencer understøtte, at vi i teamet udvikler vores faglige- og tværfaglige kompetencer.
  • Dine personlige kompetencer vi du kan se, passer godt ind i vores beskrivelse af vores teams arbejde. 
  • Sætter ærlighed og tillid højt som værdier i mellemmenneskelige relationer. 
  • Har gode kommunikationsevner og evne til at arbejde i teams.

 

Om stillingen

Stillingen ønskes tiltrådt 1. August 2024

 

Løn- og ansættelsesvilkår

  • Lønnen er pt. kr.491.000 årligt excl. pension, jf. forhåndsaftale indgået mellem Sundhed og Omsorg, Dansk Sygeplejeråd-Lederforeningen, Ergoterapeutforeningen, Danske Fysioterapeuter og FOA, samt efter konkret forhandling og aftale med den forhandlings- og aftaleberettigede faglige organisation.
  • Øvrige løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til én af de 3 kommunale lederoverenskomster indenfor Ældreområdet – enten ”Overenskomst for ledere i kommunernes ældre-, sundheds- og handicapområde, kostproduktion mv.”, ”Overenskomst for ledende ergoterapeuter, fysioterapeuter og jordemødre” eller ”Overenskomst for ledere og mellemledere på ældre- og sundhedsområdet mv.” afhængig af ansøgerens uddannelsesmæssige baggrund.

 

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt Anne Mikkelsen på 41855257 eller mail: anmi@aarhus.dk

 

Ansøgning

Klik på ”søg job” nedenfor for at udfylde og sende din ansøgning. Alle felter med * skal udfyldes. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.

 

Ansøgningsfrist den 6.juni 2024

 

Vi forventer at afvikle jobsamtaler d. 13.06.24 og d. 20.06.24.

 

I forbindelse med ansættelse af ledere og chefer, anvender vi personprofilering, hvis du går videre til anden samtale, og der vil derfor være profiltilbagemeldinger d.17.06.24.

 

1. Samtalerunde

Dato: 13.06.24 mellem kl.08.00 – 16.00

 

Sted:  Lokale i kælderen, Folkehuset Møllestien 

 

Profiltilbagemeldinger til kandidater

Dato: 17.juni 

 

2. Samtalerunde

Dato: 20.06.24 mellem kl.08.00 – 16.00

 

Sted: Lokale i kælderen, Folkehuset Møllestien 

 

I Sundhed og Omsorg har vi en generel politik om, at vi indhenter referencer og evt. straffeattest ifm. ansættelser


  
Om os:
Magistratsafdelingen for Sundhed og Omsorg (MSO) i Aarhus Kommune arbejder med omsorg for ældre og sundhed for alle borgere.

 Vores strategi  De fem ledetråde  giver retning til vores arbejde og udfordrer vores adfærd og holdninger – med det simple formål, at vi hver dag bliver en smule bedre til at gøre vores arbejde til gavn for borgerne i Aarhus. Læs mere om vores strategi og forståelsesramme inden første samtale, se  Lederjob (aarhus.dk)

Som ny leder bliver du mødt af et obligatorisk onboardingsprogram, og vi lægger vægt på, at alle vores ledere løbende kompetenceudvikler sig Derfor har vi både in house lederuddannelse, og der er mulighed for at tage lederuddannelsen ”Diplomuddannelse i ledelse” over en årrække.

 Aarhus Kommune betragter mangfoldighed som en ressource og opfordrer derfor alle - uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold - til at ansøge stillingen.

Aarhus Kommune er en af yllands største arbejdspladser, hvor 28.000 professionelle og passionerede kollegaer hver dag arbejder for at gøre visioner til virkelighed og skabe værdi for borgere og samfundet omkring os, Vi er en arbejdsplads, der vægter faglighed og samarbejde højt og vi tror på, at vores forskelligheder er med til at gøre Aarhus for en god by for alle.  

Sammen arbejder vi for en bæredygtig og inkluderende by, hvor både ansatte, borgere, virksomheder og naturen kan trives og blomstre. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med! 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Byagervej 115, 8330 Beder

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6051279

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet